Început

În ultima vreme am văzut și am participat la multe evenimente interesante realizate de diverse organizații, multe dintre ele ONG-uri.

O idee foarte interesantă mi s-a părut proiectul Biblioteca Vie, un eveniment în cadrul căreia vizitatorii(ca și cititori), puteau să aleagă oameni din categorii diverse, de la funcționari publici și pensionari pană la homosexuali și deținuți, să vorbească cu ei(sa îi citească) timp de câteva zeci de minute, durata de împrumutare a „cărților”.

A fost o idee care m-a atras, am participat la eveniment și a fost o experiență interesantă în care am cunoscut oameni diferiți pe care altfel nu știu în ce împrejurări aș fi putut sa îi cunosc.

Sunt convins că există multe astfel de evenimente, la care ați participat și voi, aștept să îmi povestiți despre ele.

2 thoughts on “Început

Lasă un răspuns

