…puţin sport

Astăzi am redescoperit sportul, mă refer la sportul de echipa pe care nu prea l-am practicat eu în ultimii ani. Știu, asta e foarte rău. Nu încerc să caut motive pentru care nu am făcut asta. Însă partea buna e ca totuși am făcut ceva mișcare în ultimul timp, alergând de la un eveniment la altul, de la cămin la facultate și după autobuzul de la RATB :D. Lăsând gluma la o parte chiar m-am bucurat ceva de proiectul „La Pedale” prin care poți să împrumuți gratuit o bicicleta în cele mai multe parcuri(Kiseleff, Tineretului, Herăstrău și altele), eu fiind mare fan al bicicletei :D. Cam atât pentru astăzi :).

One thought on “…puţin sport

Lasă un răspuns

