Şcoala de zbor

Eu și fratele meu avem o pasiune în comun. Avioanele, mai exact zborul. Am fost de curând invitat de el, la un meeting aviatic organizat de Aeroclubul României, cu ocazia împlinirii a 60 de ani de existență. Am fost, am văzut, mi-a plăcut :D. Mi-am adus aminte că România este singura țară din Europa unde se pot face cursuri de zbor gratuit.

Cu ocazia asta vă transmit și vouă. Dacă doriți să vă înscrieți la cursuri de zbor gratuit trebuie să aveți între 16 și 21 de ani :). Lista cu aerocluburile teritoriale o găsiți aici(http://www.aeroclubulromaniei.ro/) :).

3 thoughts on “Şcoala de zbor

Lasă un răspuns

