Bookfest

A trecut o săptămână de când nu am mai scris… timp în care m-am relaxat :), (am făcut o scurta ieșire în Vâlcea, am fost la o prezentare, etc. ). Astăzi o sa va povestesc despre o parte din ziua mea de vineri.

Printre multe activități am ajuns și la Bookfest, cel mai mare târg de carte la care am fost până acum. Am văzut cărți interesante din multe domenii, și cam de la toate editurile de prin țară :). Se pare că nu mi-au fost suficiente câteva ore, pentru a gusta câte puțin din toate cărțile care mi-au atras atenția, și multe alte ce m-ar fi interesat, dar la care nu am ajuns. Partea bună e că nu m-am întors cu mâna goală, m-am întors cu multe din cărțile interesante, și cu o impresie plăcută :D.

Voi la ce evenimente ați mai fost, și ce ați mai văzut?

3 thoughts on “Bookfest

Lasă un răspuns

