Început de vacanţă

Nu știu cu ce să încep acest post. Poate că aș putea povestii cum a fost la munte sau cu barca prin Herăstrău, ce am mai văzut sau ce am mai citit, însă parcă toate astea au fost prea de mult și sunt blocat de multe planuri și idei ce aș vrea să le realizez de acum încolo :D. A trecut prima lună și am făcut mai multe lucruri decât mă gândeam că voi face. A fost un început frumos, deși cele mai importante lucruri ce le aștept de la vacanța asta încă nu s-au întâmplat.

Dacă atunci când nu avem vacanță dormim la serviciu, tragem de timp sau chiulim de la cursuri, vacanta e făcută parcă special ca să nu poți face asta, nici dacă ai vrea, însă tot ea ne dă acea stare de bine, în care nu ne mai gândim la ce avem de făcut mâine, sau că nu am terminat task-urile pentru ziua de astăzi și se apropie încheierea programului. O stare parcă de profundă nepăsare în care suntem foarte atrași de orice activitate socială sau de relaxare. Cam așa a fost și la mine, am fost în excursii, am stat afară… + multe alte activități.

Şi uite așa a trecut o lună de vacanță…

Lasă un răspuns

