Povestea recordurilor

Săptămâna trecută am fost într-o echipă care trebuia să facă o campanie de publicitate neconvențională, și mi-am adus aminte de o mică poveste în legătură cu asta, pe care vreau să o scriu.

La începutul anilor 50 o fabrică de bere din Irlanda, pe vremea aia una dintre cele mai mari, a încercat o nouă metodă de publicitate, o carte cu recorduri. În august 1955  a apărut prima ediție, iar în decembrie ajunsese pe locul întâi al vânzărilor din domeniu în Marea Britanie. De atunci în fiecare an apare o altă ediție ce conține și noile recorduri. Așa a apărut cartea recordurilor, Guinness World Records, carte care nu doar că a promovat fabrica de bere, dar a și reușit să devină o afacere la rândul ei.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s