Bicicleta

Înafară de jucării, bicicleta, cred ca a fost unul dintre primele cadouri care le-am primit când eram mic și a fost unul din lucrurile care mi-a adus multă satisfacție. Am foarte multe amintiri legate de bicicleta, și acum sunt nostalgic… îmi apar în minte zeci de imagini care mă leagă de această „invenție” minunată.

Din fericire văd cât mai multe evenimente/proiecte care încurajează folosirea bicicletei, ceea ce mă bucură foarte mult. Astăzi am apucat să testez programul StudentObike, am fost foarte mulțumit de bicicletele foarte confortabile pe care le au. Vă sugerez să  încercați și voi.

În încheiere o să vă urez pedalat plăcut celor care ieșiți în mod frecvent cu bicicleta, și nu numai :).

2 thoughts on “Bicicleta

  1. Am cateva amintiri frumoase cu bicla: a ras de mine o droaie de pusti de scoala primara cand am cazut cu ea intr-o balta, am intrat intr-un gard si am rupt o scandura plus ca am indoit roata din fata si m-am emotionat prea tare cand am vazut un baiat care imi placea si ghici ce….am cazut cu gatul sucit dupa el 🙂

Lasă un răspuns

