Legea gravitației

Astăzi o să vă povestesc o întâmplare din copilăria mea.

Într-o iarnă când eram destul de mic, nu mai îmi amintesc exact ce vârstă aveam, oricum eram la școală în clasele 1-4, iar fratele meu mai mic cu 4 ani, avea 6-7 ani, am rămas singuri acasă. În camera noastră era un șifonier pe care se aflau tot felul de lucruri. Noi fiind mici niciodată nu vedeam ce e acolo exact, iar curiozitatea noastră era mare, așa că am trecut la treabă :). Am luat un scaun, l-am lipit de șifonier, iar fratele meu s-au urcat pe el. Doar el încăpea mai bine acolo spațiu până la tavan fiind destul de mic. A cercetat ce era pe acolo… mi-a arătat și mie, și a venit timpul sa coboare. La coborâre m-a rugat să iau scaunul ca să încerce să sară direct(șifonierul avea cam 2 metri înălțime). Nu am vrut să fac asta, dar el a tot insistat. În cele din urmă a sărit, și s-a ales cu ceva dureri la un picior, iar noi după 2 zile, în ajunul sărbătorilor de crăciun, eram cu el la spital. Din fericire nu a avut nimic, decât o lecție despre legea gravitației.

One thought on “Legea gravitației

Lasă un răspuns

