Cărti și invenții

Am fost la târgul de carte Gaudeamus, unde au avut stand  toate editurile importante, am văzut câteva cărți interesante printre care și superfreakonomics despre care scriam că vreau să o citesc într-un post anterior.

Mi-am cumpărat doar o carte. Una de psihologie, „Psihologia jocurilor video”, care se anunță interesantă :P.

Tot în aceeași locație s-a desfășurat și Salonul de Creație și Inventică pentru Tineret, unde am văzut câteva lucruri interesante dar cel mai mult mi-au atras atenția câteva lucruri produse din dischete de calculator(corpuri de iluminat, genți, etc.), pe care le puteți vedea aici.

2 thoughts on “Cărti și invenții

Lasă un răspuns

