Colinde

Uneori frigul unei zi de iarna nu mai e așa dureros și chiar ne poate face să ne bucurăm de moment, mai ales dacă momentul este în apropierea sărbătorilor, iar atmosfera este una minunată.

Astăzi am avut o zi foarte frumoasă. O zi in care am fost la colindat cu doi prieteni, și mi-am adus aminte de copilarie, de cum mergem eu și fratele meu la colindat prin cartier, si băteam la uși până aveam dureri mari la degete. Acum imi amintesc și de împărțirea covrigilor, și de toate lucrurile frumoase care veneau odată cu sărbătorile de iarnă.

Acesta este ultimul post din an, și profit de ocazie să vă urez tuturor sărbători fericite și la mulți ani!

2 thoughts on “Colinde

Lasă un răspuns

