Ușa din spate

Îmi cer scuze că deși sunt într-o mini-vacanță nu am mai scris nimic pe blog, dar o să recuperez acum. 😀

Am observat ca de multe ori când fac lucruri de la care am ceva speranță, nu obișnuiesc să vorbesc despre ele, și de-a lungul timpului am supărat ceva oameni cu chestia asta. Am mai auzit și alți oameni care procedau la fel(mulți dintre ei din motive de superstiție).

Desigur am și un motiv pentru asta, și nu este o superstiție sau teama că mi-ar putea fura cineva ideea :). Deși furtul de idei există mi se pare puțin probabil, pentru că cine fură o idee trebuie să fie și în stare să o  pună în practică, iar cei care o pot pune în practică de cele mai multe ori își „pierd timpul” realizându-și propriile idei.

Din diverse motive puține firme dezvăluie proiectele la care lucrează până nu sunt gata și nu sunt lansate. Probabil cele mai multe motive sunt de marketing. Exista multe metode de a ascunde proiecte în lucru, iar ceva interesant despre asta scrie și Radu Georgescu în postul „Denumiri de proiecte„.

În general îmi plac comportamentele modeste atât din partea oamenilor cât și din partea firmelor(a nu se înțelege că sunt anti- marketing), nu prea îmi plac cei care se laudă singuri, fără să aibă ceva, cu care să se laude. Consider că lucrurile tari se văd după ce au fost făcute și nu e nevoie să ne lăudăm doar cu intenția de a le face înainte să avem ceva concret.

Plus că se poate întâmpla ca în postul „Lucrurile bune expiră repede„, unde oamenii își fac așteptări prea mari și sunt dezamăgiți când văd rezultatul final, dar asta ar intra la motivele de marketing.

Aștept să aud și părerile voastre despre asta :).

2 thoughts on “Ușa din spate

  1. exista si furturi de idei cu greutate[masa minima de U235 pt fisiunea in lant(explozie nucleara) ] si altele.unele firme chiar angajeaza oameni la firmele concurente cu conditia sa se si casatoreasca la destinatie pt a fi cat mai credibili.furtul ideilor vehiculate in casele de moda este echivalent cu furtul prezicerilor facute de mama 0mida.adica sa facem tam-tam pt furtul ideilor cu greutate.sa fure cineva ideea referitoare la automobilul-helicopter.eu am gandit-o si am publicat-o la dvs.am zis ca se rezolva si problema parcarilor[pe bloc]dar americanii au realizat-o.fara sa intre cineva in capul meu.e posibil ca aceeasi idee sa framante mai multe creiere in acelasi timp.

Lasă un răspuns

