Teatru la metrou

Mergeam de dimineață cu metroul și am coborât la stația unirii. Cum am coborât din vagon m-au orbit niște reflectoare puternice. Inițial am crezut ca se filmează o reclamă. M-am uitat mai bine și am văzut trei mini scene pe care se aflau câteva personaje venite parcă dintr-un basm. Imediat ce a început să se audă o melodie în fundal, mi-am dat seama ca e vorba de teatru. Oamenii începuseră să se strângă pe partea opusa a peronului și să admire. Așa am făcut și eu. M-am pus lângă reflectoare și am urmărit spectacolul. A fost un spectacol de teatru mut destul de interesant.

Mai jos am pus câteva imagini, care nu sunt așa reușite din cauza reflectoarelor puternice și a hainelor strălucitoare ale personajelor :P.

2 thoughts on “Teatru la metrou

Lasă un răspuns

