Soţia călătorului în timp

Sunt momente în care iți amintești de diferite activități ce înainte le făceai des și acum nu le mai faci, că în puținele momente de timp liber preferi să te odihnești. Ajungi să vezi, să simți diferențele, să nu te mai recunoști, să nu-ți mai recunoști nici viața. Parcă și oamenii din jurul tău s-au schimbat acum.

Uneori pentru scurte perioade de timp revenim la viața de altă dată, moment în care simțim o stare de euforie. Cam asta am simțit și eu când am văzut filmul din titlu, și mi-am amintit, câte filme vedeam în alte perioade, și câte alte lucruri făceam :).

Şi ca să vorbim puțin și despre film, că doar despre el este vorba :), o să rezum într-un paragraf acțiunea filmului.

Este vorba despre o fetiță, care atunci când era mică și obișnuia să meargă în poiana și să stea pe o pătura, întâlnește un bărbat cam la 20 de ani care venea din viitor să o vadă, și ii spune că mai târziu ei doi vor fi împreună. Timpul trece, când fata ajunge sa fie mai mare îl recunoaște, undeva la o bibliotecă. Merg într-o cafenea și ea ii amintește toate întâlnirile din trecut și toată povestea. Ajung să traiască fericiți, dar din păcate el moare în jurul vârstei de 40 de ani.

Nu vreau să dau mai multe detalii, ca să nu vă stric total surpriza filmului. Este un film foarte bun, care mi-a fost recomandat și pe care vi-l recomand și vouă. Aștept să îmi împărtășiți impresii dacă l-ați văzut sau după ce îl vedeți.

Pană atunci vă urez un weekend frumos, și o vreme călduroasă :).

Lasă un răspuns

