Despre idei

Postul original a fost scris în luna Decembrie 2010, îmi cer scuze pentru întârzierea de publicare

Mi-a luat ceva să mă hotărăsc să scriu acest post și o să scriu mai telegrafic primul paragraf.

Ipoteza

Am avut acum câteva luni(aproximativ 8 ) o idee pe care as fi putut să o realizez cu 3-4 zile de lucrat continuu și ceva resurse bănești pentru infrastructura. Acum câteva zile citind știrile, dau de aceeași idee, gata făcută, finanțată, și cu toate șansele să ajungă ceva foarte mare. Peste mine erau tone de frustrare :(.

Ce am învățat?

Mi-am dat seama de valoarea reală a unei idei. O idee poate fi foarte valoroasă atunci când este pusă în practică(când se află ceva muncă în spatele ei) având o realizare bună și foarte puțin valoroasă, atunci când rămâne doar o idee, notată undeva într-o agendă pe care se pune praful.

Later edit(27.04.2011): Ca și cum frustrarea de acum câteva luni nu era de ajuns, recent am văzut că au și monetizat produsul, iar metoda de monetizare e aceeași cu cea gândită de mine.

Lasă un răspuns

