Weekend la Timisoara

Weekendul asta care tocmai a trecut, am fost la Timișoara cu ocazia evenimentului ITFest Timișoara organizat de OSUT.

Despre Timișoara: 

La Timișoara m-am simțit foarte bine, vreme frumoasa, oameni calmi, multa bere și distracție(evident cu oamenii care au venit la eveniment 🙂 ).

Unul din cel mai tare lucruri care l-am făcut a fost să mă urc pe pereți(la propriu), am făcut escaladă, la un preț foarte accesibil( 9 lei, să te urci pe pereți de câte ori vrei). Pentru mine a fost prima dată în viață când am făcut așa ceva( desigur va rămâne o amintire frumoasa) și mi-a plăcut foarte mult, motiv pentru care vă recomand să faceți asta dacă treceți prin Timișoara(panourile sunt în fata la Iulius mall, chiar lângă lift).

Şi pe lângă toate astea, am avut ocazia să întâlnesc vechi cunoștințe, pe care sper să le revăd cât mai curând. 😀

Despre ITFest Timișoara:

ITFest Timișoara este un eveniment dedicat elevilor si studentilor, care se înscriu în competiție și prezintă proiecte realizate de ei în fata unui juriu. Evenimentul a fost promovat mai mult online decât offline, dar a fost suficient cât să atragă echipe de tineri din toată țara.

Am făcut și o comparație cu ITFest București care a avut loc în luna noiembrie și care la fel ca evenimentul din Timișoara, a reușit să adune echipe de elevi și studenți din toată țara. De altfel acesta a fost și motivul pentru care am ajuns eu acolo 🙂 (am făcut un schimb de experiență între coordonatorii ITFest-urilor).

În continuare vă las să vizionați minunatul clip făcut de un prieten.

5 thoughts on “Weekend la Timisoara

  1. Pingback: În fiecare an am cea mai tare vară « Jurnalul unui om

Lasă un răspuns

