Inovația în metodele de plată

În timp ce mă uitam pe un site de marketing afiliat mi-am adus aminte de un startup ce l-am văzut pe la începutul anului și mi s-a părut foarte drăguț. Atât de drăguț că simt nevoia să vă împărtășesc și vouă 😀 .

Mai întâi voi explica problema care o rezolvă:

Pe internet exista multe aplicații online(care sunt vândute ca și servicii) sau materiale(mă refer cărți, muzică, filme, etc.) interesante. Mare parte dintre ele sunt cu plată, ceea ce înseamnă că nu avem acces la ele decât dacă dam bani. Dar totodată creatorii aplicațiilor/materialelor plătesc la rândul lor ca să le promoveze, iar cum aceste lucruri sunt distribuite pe internet promovarea se face tot pe internet(bloguri, siteuri de știri, și chiar clasicele reclame).

O altfel de abordare

Deci noi dam bani producătorilor care dau bani pentru promovare. Practic de multe ori noi plătim doar promovarea. Oare nu ar fi mai simplu să facem chiar noi reclamă, direct, și să primim acces la ce ne dorim? Ba da! Şi acest lucru îl face PayWithaTweet.com (Plătește cu un tweet). Practic Pay With a Tweet este un buton pe care apăsam, ne logam la Twitter, și postează automat un mesaj(reclamă) pe contul nostru de Twitter, după care primim ceea ce ne dorim 😀 (acces la aplicația sau materialul solicitat).

Cum ne face asta fericiți?

Dacă suntem consumatori / utilizatori, e simplu. Nu mai dăm bani, dăm doar câteva clickuri 🙂 . Dacă suntem creatori, nu ne mai trebuie să găsim un sistem de plată, rețea de advertising și nici nu mai ținem rapoarte. Știm doar că numărul de download / accesări = cu numărul de tweeturi despre materialul nostru 😉 .

Sper să vă placa ideea, și aștept să îmi spuneți dacă ați folosi așa ceva?

Lasă un răspuns

