Evenimente

În încercarea de a parcurge materia pentru examenul de marți, am ajuns să parcurg facebook-ul și youtube-ul. Se pare că nu mi-am ales cel mai bun moment pentru concentrare. Și pentru ca postul asta să nu fie doar despre cum nu reușesc eu să învăț, o să vă povestesc despre câteva evenimente la care am fost în ultimul timp. Să le luăm pe rând.

EUROPAfest

Am ajuns zilele trecute la EUROPAfest, festival de muzica jazz și încă câteva genuri apropiate. M-am simțit foarte bine într-un concert de sunete ce uneori mă relaxau așa bine de nici nu știu cum de n-am adormit.

Serile Teatrului Studențesc

În două seri am reușit să ajung și la teatru, însa am fost uimit de temele alese de către trupe în acest an, foarte multe piese având teme sexuale.  STS cum i se mai spune, este un festival de teatru în care timp de câteva seri, trupe de teatru din toata țara, joacă piese în fața juriului și a publicului. Evident, la sfârșit cei mai buni câștigă.

Noaptea muzeelor

Aseară am fost la noaptea muzeelor. A fost drăguț, și chiar m-am bucurat să vad că au venit ceva oameni :).

Înafară de aceste evenimente am mai ajuns la două concerte Voltaj(în aceeași săptămână) :D, dintre care unul la Sala Palatului care a fost plină, cu vârf 😛 (nu mai văzusem de mult atâția oameni la un loc).

Cu ocazia încheierii acestui post minunat vă las să vizionați un clip foarte draguț pe care l-am găsit mai devreme când încercam să învăț :)). Sper că nu l-ați văzut deja 😛 .

Lasă un răspuns

