Puterea interacțiunii sociale

Zilele astea am văzut pe mai multe siteuri de știri următorul titlu „Google adauga buton de +1„, un buton echivalent butonului Like de la Facebook ce ar urma să ordoneze rezultatele căutării ținând cont și de preferințele prietenilor.

În ultimi ani s-au dezvoltat foarte multe servicii în zona de online ce folosesc această „socializare virtuală”, și chiar au succes.

Da, interacțiunea socială reprezintă o resursă imensă de informații forte utile, într-un mediu în care oamenii interacționează se poate observa foarte ușor ce preferințe au în ce au încredere sau ce caută, informații care sunt foarte greu de ghicit. Informațiile pot fi folosite pentru îmbunătățirea serviciului oferit(ca și în cazul Google) sau pentru reclame. Partea cea mai grea e construirea mediului de interacțiune și convingerea consumatorilor să îl folosească.

Cam atât deocamdată, despre interacțiunea socială virtuală. O sa revin cu câteva studii de caz pe subiect. 😛

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s