Aventuri în port

Dacă m-ar fi întrebat cineva toate lucrurile care aș vrea să le fac în viață asta, ar fi fost multe lucruri la care m-aș fi gândit, dar știu sigur că yahtingul nu ar fi fost printre ele. Nu pentru că nu îmi place, ci pentru că pană acum câteva zile nu știam ce înseamnă și nu prea avusem tangență cu sporturi nautice.

Am ajuns să învăț acest sport datorită voluntarilor de la LSUMC care au organizat cursuri destinate amatorilor, cursuri la care din fericire am ajuns și eu :D.

Prima zi a început cu 2 ore de cursuri teoretice, în care ne-au fost explicate câteva fenomene ce fac vasul să se deplaseze pe apa, după care au urmat cursurile practice :D, în care studenții de la UMC ne-au învățat câteva manevre de bază. Ne-am împărțit în echipaje de câte 4 oameni și din a doua zi pe lângă cursurile teoretice, am început să îmblânzim singuri monstrul, un velier din clasa ypton 22. Am și reușit până în a şasea zi când am organizat un concurs între noi ce a fost câștigat de un echipaj format din membri SiSC și Ecotur. Un rezultat surprinzător, dar care ne-a arătat că deși nu suntem de la mare, putem învăța destul de ușor sporturi nautice.

Această prezentare necesită JavaScript.

PS: Pentru toți cei veniți din țară asta a fost prima experiență cu ambarcațiuni cu vele și va rămâne una dintre cele mai frumoase.

One thought on “Aventuri în port

  1. Pingback: În fiecare an am cea mai tare vară « Jurnalul unui om

Lasă un răspuns

