CROS Camp

Tocmai m-am întors din CROS Camp unde am stat câteva zile cu oameni minunați si mi-am încărcat bateriile. A fost o tabără tare frumoasă în Plaiul Foii în care ne-am cunoscut, am învățat, ne-am jucat și am visat. Unele lucruri par inocente, dar sunt necesare pentru copilul din noi.

Fiecare din zile a avut câte o temă, temele fiind Relating (sau cunoaștere mai pe romanește), Learning, Playing, Sharing și Planning. Zile umplute cu activități specifice, de la jocuri de cunoaștere la workshop-uri pe diferite teme, toate foarte drăgălașe.

Înafară de activitățile zilei am fost împărțiți pe echipe pentru a organiza diferite lucruri. Unul din aceste lucruri fiind masa, unde recunosc că am ajuns mai târziu după party-ul din seara precedentă, dar m-au salvat colegii care s-au trezit mai devreme și au avut grija să nu rabde oamenii de foame :D. A fost frumos, dar asta nu a fost singura activitate provocatoare pentru echipa mea. Era să o pățim și cu ziarul (fiecare echipă era responsabilă cu câte o ediție a ziarului) pe care ne-am gândit să-l scriem de mână pentru originalitate, numai că scanerul ne-a tras țeapă iar pozele făcute cu aparatul nu erau destul de clare. La 3 dimineața un grup de oameni agitați căuta metode de multiplicare a ziarului, alergând din cabană în cabană, făcând poze și ațipind pe canapeaua „redacției”. Evident a doua zi ziarul era gata… am înțeles ce înseamnă și munca de jurnalist(nu cred că sunt bun pentru așa ceva, îmi place să dorm noaptea 😛 ). Bineînțeles că din activitățile zilnice făcea parte și petrecerea pe care nici cei mai somnoroși nu o puteau rata.

Un alt lucru foarte tare a fost jocul „capture the flag”, un joc pe care l-am jucat noaptea în pădure, două echipe de 20 de oameni, beznă(regulile spun că sunt interzise sursele de lumină) în care singurele sclipiri de lumină erau licuricii din iarbă. Ne-am alergat și ne-am pitit prin tufișuri o oră. În final remiză :).

Tabăra s-a încheiat cu ziua de planning, unde ne-am făcut planuri pentru următorul an, ne-am dat feedbackuri și am făcut cea mai lungă petrecere(până la 8 dimineața).

A fost o experiență ce nu o vom uita prea curând, și pentru care îi mulțumim mult echipei CROS!

PS: You are all amazing!

One thought on “CROS Camp

  1. Pingback: În fiecare an am cea mai tare vară « Jurnalul unui om

Lasă un răspuns

