Câte filme poți vedea într-o viață?

Fie că e vorba de supereroi sau adolescenți îndrăgostiți ne place să vedem de cele mai multe ori filmele în care ne regăsim. Am încercat să-mi amintesc toate filmele care le-am văzut până acum… și am pus pe listă peste 100 de titluri, îmi dau seama că sunt mult mai multe dar cu siguranță mi le-am amintit pe cele mai bune. Cele mai bune filme au fost și cele care mi-au fost recomandate de oameni care mă cunoșteau, au simțit ce mi-ar plăcea, au intuit unde m-aș regăsi și au nimerit. Numărul total de filme văzute cred că e undeva la peste 200.

Câteva filme care vi le recomand acum sunt(în ordine aleatorie):

+ The Time Traveler’s Wife (Sotia calatorului in timp) 

+ Midnight in Paris

+ Love and Other Drugs (Dragoste si alte droguri)

+ Jurassic Park

+ The cube (cubul), le recomand pe toate 3

+ The butterfly effect (efectul fluturelui)

+ The island

+ O minte sclipitoare

+ Shutter island

+ Black Swan

+ King speech

+ The social network

Cam asta ar fi o mică listă cu filme care mi-au plăcut, iar răspunsul la întrebarea din titlu încă nu l-am aflat, voi cât credeți că este?

5 thoughts on “Câte filme poți vedea într-o viață?

  1. Cate ai timp:)), Insa mai interesant e sa vezi filmul vietii..proprii sau al altora.
    Nu-mi pot sa-mi dau seama exact cate filme am vazut si intr-adevar doar de cateva imi mai aduc aminte (Amelie-Le fabuleux destin d’Amelie Poulain, Requiem for a Dream, Black Cat, White Cat; Meet Joe Black, City of God/
    Cidade de Deus; Forrest Gump; Four Weddings and a Funeral , The Pianist, The Shawshank Redemption, The Barber of Siberia, etc)

  2. Eu am primit de ziua mea o carte: 1001 de filme de văzut într-o viață, deci poți vedea cel puțin atâtea. Îți recomand It’s a wonderful life(1946). E filmul meu preferat. 🙂

Lasă un răspuns

