BETAmoda

Peste tot unde e un site/program mai nou vedem undeva pe lângă logo o inscripție „BETA”, care arată că produsul e încă în stadiu de testare și că s-ar putea să nu funcționeze așa bine cum ne dorim.

Cred că Google a pornit acest trend când a lansat Gmail în varianta BETA, care era perfect funcțional și arăta ca un produs finalizat. Și nu numai că a fost lansat așa dar a rămas ani buni cu aceasta „etichetă”. Poate că a fost doar o tactică de surprindere pozitiva a utilizatorilor și a evitării criticilor dure.

Se pare că foarte mulți au apreciat și astăzi s-a transformat într-un trend. Văd des foarte multe siteuri și programe lansate cu eticheta BETA, și multe dintre ele deținute chiar de companii mari precum Yahoo sau altele.

Oare cât o să mai țină acest trend, sau asta e doar începutul? Voi ce credeți?

Anunțuri

One thought on “BETAmoda

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s