La webstock

Ieri s-a desfășurat Webstock, am fost acolo, am văzut oameni din online(precum Bobby Voicu, Vali Petcu și mulți alții),  idei proiecte cunoscuți și multe altele. Un eveniment la care mi-am dorit să ajung din 2008.

Am fost impresionat de povestirile lui Ivan Patzaichin, de likebox, aparatul de dat like-uri făcut de Viorel Spânu, și de o improvizație interesantă ce numai la hotelul Marriott am mai văzut-o iPhone-uri înfipte în pereți ce erau pe post de întrerupător de lumină.

La gală au fost puține lucrări populare, excepție făcând RObotzi și câteva campanii.

Lasă un răspuns

