#job_neștiut

Acum 2 zile Monica Jitariuc a lansat pe Twitter un val de dezvăluiri despre joburi care le-am avut, nu se știu și poate nici nu am vrea să se știe. Mi-am adus aminte de multe job-uri ce le-am avut de-a lungul timpului… dar probabil una dintre primele metode prin care am făcut bănuți a fost un atlas geografic electronic, prin 2004-2005. Desigur, nu avem copyright pe nimic din ce conținea acel atlas. A fost unul din primele mele proiecte și îmi amintesc că am vândut 1, 2 exemplare, la un preț destul de mare. Asta a fost acum mult timp, și de atunci am mai făcut ceva proiecte, însă puțin mai corecte :). De acum pot spune că e un job știut :P. Voi ce job neștiut aveți?

One thought on “#job_neștiut

Lasă un răspuns

