Cum e să tragi cu o armă cu foc

Astăzi am tras prima oara cu arma cu foc și mi-a plăcut. Acțiunea s-a petrecut undeva lângă București în localitatea Joița la poligonul Tactical Life, alături de colegii de la job. A fost cam frig și am tremurat puțin, dar a meritat. Am început cu un pistol cu calibrul de 9×19 mm al cărui nume îmi scapă acum. A urmat un scurt instructaj, după care în grupe de câte doi am tras câte zece focuri fiecare. M-am așezat în poziția de tragere, am încărcat arma și la comanda instructorului am început să trag. Reculul m-a luat prin surprindere, nu m-a împins așa mult în spate cum mă așteptam eu, ci mai degrabă mi-a ridicat pistolul. Zgomotul focurilor a fost asurzitor, dar ne-au salvat căștile de protecție ce nu au fost atât de confortabile pe cât de utile. La această rundă am nimerit de patru ori în centrul țintei. După care am mai făcut o rundă de câte cincisprezece focuri fiecare. De data aceasta runda s-a desfășurat sub forma de competiție, cu punctaj și tot ce trebuie, competiție pe care nu mă așteptam să o câștig, dar norocul începătorului a fost de partea mea 😛 .

După o scurtă bucurie în urma victoriei neașteptate, a mai urmat încă ceva ce nu mai făcusem vreodată. Să trag cu pușca după talere. De data aceasta nu am mai fost la fel de priceput ca înainte, am nimerit unul sau două talere din doisprezece focuri.

A fost o zi foarte frumoasă alături de colegi, și e abia a treia zi la acest job. Tot cu ocazia acestei ieșiri l-am văzut și pe Radu Apostolescu, al cărui blog îl urmăresc de ceva vreme…

One thought on “Cum e să tragi cu o armă cu foc

  1. Pingback: În fiecare an am cea mai tare vară « Jurnalul unui om

Lasă un răspuns

