SiSC, m-ați impresionat!

Uite că a venit momentul să vorbesc și despre asta. Când am intrat în facultate, boboc fiind, unul din primele lucruri pe care l-am făcut a fost să mă înscriu în SiSC (Sindicatul Studentilor din Cibernetică) de atunci pentru mine studenția a devenit mult mai frumoasă. În liceu participasem la unul din proiectele SiSC și de atunci îmi făcusem o părere pozitivă despre oamenii ăștia printre care vroiam să ajung și eu.

Când am ajuns în SiSC a fost foarte frumos, ne vedeam în fiecare pauză și după ore și ne ajutam cu fiecare ocazie, ieșeam la bere și de multe ori am fost și în excursii cu acești oameni minunați. SiSC-ul a fost și încă este o experiență foarte frumoasă pentru mine.

Scriu despre asta pentru că astăzi am văzut un clip făcut de o parte dintre noi, și filmulețul m-a impresionat, poate că pentru voi nu o să fie cine știe ce, dar pentru mine înseamnă ceva.

Sper că va plăcut. Voi ce faceți prin studenție?

Lasă un răspuns

