În fiecare an am cea mai tare vară

Îmi amintesc cum anul trecut, la sfârșitul vacanței scriam despre toate locurile pe care le-am vizitat și toate lucrurile văzute în aceste locuri. Astăzi voi scrie despre lucrurile mai diferite pe care le-am făcut în aceasta vară( în ordine cronologică 😛 ).

Escaladă

Asta primăvară la Timișoara, cu ocazia evenimentului ITFest, evident a fost prima dată. Concluzie, dragoste la prima vedere(urcare :)) ), de atunci nu am mai practicat, dar nu o să ratez vreo ocazie… Mai multe puteți să citiți( și să vedeți 😛 ) aici.

Yachting

Habar nu avem ce înseamnă înainte să o fac. Am făcut-o, a fost frumos… sper să mai fie ocazii :). Detalii aici.

Tiroliană

Ah… de asta auzisem, știam cam ce e, și mai încercasem prin parcuri, am încercat cât de mult am putut în CROS Camp.

TODO: Trebuie încercat și pe distanțe mai mari.

Tir cu arme de foc

Asta s-a întâmplat de curând, a fost frumos. O descriere amănunțita a zilei se află aici.

 

Cam astea sunt lucrurile ce le am acum în minte… oricum a fost o vară foarte plină… nu o să uit prea curând. Voi ce ați făcut mai diferit vara asta?

Lasă un răspuns

