Din sesiune, cu drag

Ăsta este defapt primul post scris în 2012, ocazie numa’ bună de urat La mulți ani!

Astăzi vorbim puțin despre sesiune, dacă vă amintiți de pe vremea când erați studenți, iar dacă sunteți studenți vă amintesc că n-ar trebui să citiți acum acest post :P.

Sesiunea e perioada din viață plina de creativitate, idei şi inițiative, de a face orice altceva decât ce e nevoie pentru examenul următor. E cel mai bun moment să îți descoperi pasiuni noi, să te îndrăgostești sau pur și simplu să nu faci nimic.

Și pentru că sunt un student adevărat mă regăsesc și eu în starea de mai sus… tocmai am terminat de citit o carte și mă apuc de alta. Evident, niciuna nu are legătură cu examenele ce urmează… 😀 dar asta e, examenele vin și trec (cu bine, sper).

Și că tot n-am mai vorbit cu mulți dintre voi de ceva vreme profit de acest post să vă urez multă baftă și o sesiune ușoară!

PS: Îmi puteți spune într-un comentariu ce faceți voi în sesiune 😉
Lasă un răspuns

