Noiembrie

A trecut ceva timp în care nu am mai scris aici… am fost ocupat cu făcutul lucrurilor despre care aș putea scrie, e ca un cerc vicios, dacă nu fac nimic nu am despre ce sa scriu, iar dacă fac, nu am timp să scriu :D.

Încercând să îmi amintesc ce aș putea scrie în aceste rânduri mi-au venit în minte toate proiectele care sunt în stadiul de experiment și despre care nu pot spune nimic până nu am ceva arătabil :P, așa că sper să scriu curând un post de laudă pentru unul din proiecte.

Înafară de proiecte experimentale, job și scoală (includem și Coursera aici :P) am mai consumat o parte din timp la ieșirile cu oameni ce mă inspiră.

Lasă un răspuns

