Bicicleta Pegas

La început nu am vrut-o, îmi doream o bicicletă modernă și nouă… Eram pus în situația de a alege, dar părinții făceau presiuni să o aleg pe asta așa că m-am ales cu ea.

Odată ajuns proprietar de bicicletă m-am hotărât să o duc la țară, locul unde încă își mai duce existența. Îmi amintesc și acum, este galbenă de mărime medie cu ghidonul cromat și alungit în jos, a cărui formă nu mi-a plăcut prea mult la început fiind prea diferit de ce văzusem eu până atunci. Șaua este albă și lungă, diferită  de altele dar asta nu mă deranja deloc, ba chiar îmi plăcea.

399006-500x334

Azi mă bucur să văd că cineva s-a apucat să refacă acest brand.

Lasă un răspuns

