5 ani de Facebook

Mi-am dat seama azi când m-am uitat la data de creare a profilului pe Facebook că am contul de 5 ani, mai exact de pe 9 februarie 2008. Cum am ajuns să am cont pe Facebook pe vremea când doar 3000 de români aveau cont acolo? E forte simplu. Mă uitam la un documentar numit „Download: The true story of internet” și atunci am auzit de Facebook și MySpace. Cum curiozitatea nu mă lăsa să dorm mi-am făcut cont pe ambele rețele… pentru că nu prea înțelegem cum funcționează și nu aveam în lista de prieteni oameni cunoscuți am abandonat Facebook aproximativ un an până când dintr-o data multi colegi de la facultate și-au făcut cont (mulți dintre ei doar ca să  joace Farmville, jocurile au avut un rol important în istoria Fb ). Atunci am început să am în lista de prieteni oameni pe care îi cunoșteam.

Later edit: În tot timpul ăsta toți prietenii noi n-au fost cunoscuți pe Facebook, deci nu consider ca m-a afectat prea mult rețeaua socială 🙂 

Lasă un răspuns

