2013 pentru mine

2013A fost un an spectaculos… plin de surprize și dorințe împlinite.. a fost atât de frumos că nu știu cu ce să încep.

Am avut șansa să monetizez un proiect, 

să găsesc parteneri și să încerc să merg mai departe cu acest proiect 🙂

Am colaborat cu oameni minunați,

oameni care au mult succes, oameni de la care am învățat multe.

Printre ei sunt colegii de la eMAG, Claudia Suhov și multi alții. Am lucrat alături de copii la CoderDojo și la Club IT pentru copii.

Am călătorit…

M-am plimbat cu bicicleta prin Amsterdam, am rătăcit pe străzile din Praga, am urcat pe Vârful Omu, m-am odihnit în parcurile din Londra, am văzut aurora boreală în Islanda și am admirat Japonia.

Am învățat,

să fac clătite pufoase (Pancake, mulțumesc mult Carmen), să apreciez mai mult experiențele decât obiectele, am învățat și ceva lucruri tehnice (mulțumesc mult Cristi), să stăpânesc mai bine bețișoarele pentru mâncat și multe alte lucruri.

În continuare aștept noul an și evenimentele pe care acesta le va aduce. Sărbători fericite!

Lasă un răspuns

